XIV internacionalni naučni skup
SM2009
Strategijski menadžment i sistemi podrške 
odlučivanju u strategijskom menadžmentu

     
 

Naslovna     |    SM2009    |    Agenda    |    

English

 
Kratak program

21. maj 2009. godine
  09:00-10:00  Registracija učesnika
  10:00-10:45  Svečano otvaranje
  11:00-12:30  Plenarna sednica deo 1: 11:00 - 12:30
  12:30-12:45  Pauza za kafu i osveženje:
  12:45-14:30  Deo 2
  14:30-15:30  Koktel (Mala Gostiona)
  20:00  Svečana večera (Mala Gostiona)

22. maj 2009. godine
  Sekcije A, B, C
  09:00-12:00  Deo 1
  12:00-13:00  Koktel (Mala Gostiona)
  13:00-15:30  Deo 2

Detaljnije informacije uskoro.



Tema skupa

UPRAVLJANJE PERFORMANSOM

 :: Sadržaj teme
 
:: Organizator
 
:: Mesto i vreme održavanja
 
:: Zvanični jezici naučnog skupa
 
:: Programski odbor
 
:: Organizacioni odbor
 
:: Značajni datumi
 :: Kotizacija
 
:: Radovi
 
:: Informacije o skupu
 
:: Informacije o smeštaju



Sadržaj teme
 

Teorijsko-metodološki pristup upravljanju performansom organizacije
Proces upravljanja performansom u kontekstu strategijskog upravljanja
Koncepcije upravljanja performansom (Kaplan-Norton, Rummler-Brache, CMMI, MBO, ....)
Faze procesa upravljanja performansom organizacije (planiranje, monotorisanje, merenje, ocenjivanje i unapređivanje performanse)
Upravljanje performansom organizacije i strategijskih poslovnih jedinica
Upravljanje performansom poslovnih procesa, poslova/izvršioca
Planiranje, monotorisanje, merenje, ocenjivanje i unapređenje performanse
Upravljanje rizikom performanse
Upravljanje informacijama u procesu upravljanja performansom organizacije
Sistemi podrške odlučivanja u upravljanju performansom
Poslovna inteligencija u upravljanju performansom
Etička, ekološka i socijalna odgovornost upravljanja performansom

 

Početak stranice

 

Organizator
 
Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica

 

Početak stranice

 

Mesto i vreme održavanja
 
Subotica-Palić, 21. i 22. maj 2009. godine

 

Početak stranice

 

Zvanični jezici naučnog skupa
 

Srpski i engleski

 

Početak stranice

 

Programski odbor
 
Prof. dr Božidar Leković, predsednik Programskog odbora,
Dekan Ekonomskog fakulteta Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Neđo Balaban, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Gizela Šušnjar, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Suzana Salai, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Milivoje Gajić, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Nenad Vunjak, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr
Đerđi Petkovič, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Dušan Bobera, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Jelica Trninić, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Pere Tumbas, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Vesna Milićević, Fakultet organizacionih nauka Beograd, Republika Srbija
Prof. dr Ilija Ćosić, Fakultet tehničkih nauka Novi Sad, Republika Srbija
Prof. dr Živan Ristić, Filozovski fakultet Novi Sad, Republika Srbija
Prof. dr Martin Lipičnik, University of Maribor, Faculty of Logistics Celje-Krško, Slovenia
Prof. dr Ivan Brezina, Faculty of Economic Informatics Bratislava, Slovakia
Prof. dr Ludovit Pinda, Faculty of Economic Informatics Bratislava, Slovakia
Prof. dr Maria Raffai, Faculty of Technology Gyor, Hungary
Prof. dr Pawel Lula, Cracow University of Economics, Poland
Prof. dr Ioan Talpos, West University of Timisoara, Faculty of Economics, Romania
Prof. dr Vesna Aleksić-Marić, Faculty of Economics, Banja Luka, Bosnia and Herzegovina
Prof. dr Kosta Sotiroski, The Faculty of Economics Prilep, Macedonia
Prof. dr Novak Kondić, Ekonomski fakultet Banja Luka, Bosnia and Herzegovina
Prof. dr Slobodan Malinić, Ekonomski fakultet, Kragujevac, Republika Srbija
Prof. dr Ferenc Farkaš, University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Hungary
Dr László Trautmann, Faculty of Economics, Corvinus University, Budapest, Hungary
Dr István Bartók, Faculty of Business Administration, Corvinus University, Budapest, Hungary
Dr Ágnes Wimmer, Faculty of Business Administration, Corvinus University, Budapest, Hungary
Dr Csaba Székely, University of West Hungary, Faculty of Economics, Hungary
Prof. dr János Rechnitzer, Széchenyi István University, Kautz Gyula Faculty of Economics, Hungary
Prof. dr Ágnes Hofmeister, Faculty of Business Administration, Corvinus University, Budapest, Hungary
Prof. dr Adrian Cojocariu, Tibiscus University, Timisoara, Romania

 

Početak stranice

 

Organizacioni odbor
 

Prof. dr Đerđi Petkovič, predsednik, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Jelena Birovljev, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Prof. dr Aleksandar Grubor, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Doc. dr Marton Sakal, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Mr Darko Pantelić, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Predrag Matković, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Mr Slobodan Marić, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Milivoje Grahovac, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Zoltan Brašnjo, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Lazar Raković, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija
Livia Rac, Ekonomski fakultet Subotica, Republika Srbija, tehnički sekretar

 

Početak stranice

 


Značajni datumi
 

Rok za podnošenje proširenog apstrakta obima do 400 reči je 8. februar 2009. godine
Obaveštenje o prihvatanju je 22. februar 2009. godine
Rok za podnošenje kompletnih radova: od 22. februara do 15. aprila 2009. godine
Rok rane prijave za učešće na skupu je 1. april 2009. godine
Rok kasne prijave za učešće na skupu je 5. maj 2009. godine

 

Početak stranice

 

Kotizacija
 

Rana kotizacija za učesnike s radom - do 8. aprila 2009. godine iznosi neto 6.400 dinara ili 80 € + PDV
Rana kotizacija za učesnike bez rada - do 8. aprila 2009. godine iznosi neto 6.400 dinara ili 80 € + PDV
Kasna kotizacija za učesnike s radom - do 5. maja 2009. godine iznosi neto 12.000 dinara ili 150 € + PDV
Kasna kotizacija za učesnike bez rada - do 5. maja 2009. godine iznosi neto 10.000 dinara ili 125 € + PDV
Kotizacija za studente diplomskih-master, magistarskih i doktorskih studija s radom - do 5. maja 2008. godine iznosi neto 4.000 dinara ili 50 € + PDV
 
Kotizacija uključuje:
Učešće u plenarnoj i svim posebno organizovanim sekcijama
Kompletan materijal skupa koji podrazumeva zbornik apstrakata, CD zbornik radova, program skupa, uverenje za učešće na skupu i uverenje za obavljene aktivnosti na skupu
Učešće na svečanoj večeri
Koktel oba dana naučnog skupa i posluženje u pauzama

 

Početak stranice

 

Radovi
 
Radovi se svrstavaju u plenarnu i paralelne odvojene sekcije od kojih je jedna sekcija radova studenata poslediplomaca.
Radove plenarne sednice obezbeđuje po pozivu organizator skupa, oni su obima do 15 stranica A4 formata pripremljeni prema
uputstvu (.pdf, 120 KB) sa Web stranice skupa. Ove radove autori dostavljaju na srpskom i engleskom jeziku. Radovi po pozivu se recenziraju i objavljuju u časopisu „Strategijski menadžment“.
Radovi paralelnih sekcija su obima do 12 stranica A4 formata, odnosno do 6 stranice A4 formata ukoliko su za sekciju studenata poslediplomaca, pripremljeni prema uputstvu sa Web stranice skupa, dostavljaju se u naznačenim rokovima i svi prihvaćeni radovi se recenziraju, organizuju u paralelne i odvojene sekcije i objavljuju u Zborniku apstrakata i u elektronskoj verziji koji se izdaje kao Zbornik radova internacionalnog naučnog skupa SM 2009 pre početka skupa.
Najbolji radovi se anonimno recenziraju od strane dva recenzenta i ukoliko dobiju pozitivnu recenziju objaviće se u časopisu „Strategijski menadžment“. Autori ove radove moraju napisati na engleskom jeziku.
Recenzirani najbolji studentski radovi su predmet posebnih nagrada i uverenja koja su deo dodatka diplomi.
Apstrakti i kompletni radovi se dostavljaju na adresu sekretara skupa u elektronskom obliku prema uputstvu na Web stranici skupa www.eccf.su.ac.yu/sm2009 .

 

Početak stranice

 

Informacije o skupu
 

Telefon: +381 24 628 000 ili +381 63 8 569 775
e-mail: sm2009@eccf.su.ac.yu
http://www.eccf.su.ac.yu/sm2009

Prijava učešća: downloadovati obrazac za prijavu i poslati ga popunjenog na e-mail sm2009@eccf.su.ac.yu .
Obrazac za prijavu (formular_2009.doc, 100 KB)

 

Početak stranice

 

Informacije o smeštaju

Svaki učesnik je dužan da sam nađe i rezerviše smeštaj.


SMEŠTAJ NA PALIĆU

Hotel PARK****

Park Narodnih heroja 15
024/753-245
024/753-112
www.elittepalic.rs
Cena (jednokrevetna/dvokrevetna soba) sa doručkom: 3.549,00 / 5.712,00 dinara

Hotel JEZERO****
Park Narodnih heroja 15
024/753-245
024/754-497
www.elittepalic.rs
Cena (jednokrevetna/dvokrevetna soba) sa doručkom: 3.549,00 / 5.712,00 dinara

VILA REGINA
Splitska aleja 21
024/754-695
www.vilaregina.co.yu
Cena (jednokrevetna/dvokrevetna soba) sa doručkom: 2.360,00 / 3.460,00 dinara

VILA MILORD

Splitska aleja 19
024/602-800
www.vilamilord.com
Cena (jednokrevetna/dvokrevetna soba) sa doručkom: 4.250,00 / 5.900,00 dinara

 

Početak stranice