PSIHOLOGIJA PRODAJE


Oznaka: 341PSP

Koordinator predmeta: Dr Ružica Kovač-Žnideršić, vanredni profesor

Godina/Semestar: 3/6

Nedeljni fond časova: 2+3

Broj kredita: 6

Cilj predmeta: Studenti smera Marketing ova naučna disciplina, bazirana na savremenim teorijama i konceptima, psihologija prodaje omogućava studentima razumevanje prodaje kao procesa, kao i prodajne situacije koja se razlikuje po motivima, stavovima, ponašanju, karakteristikama ličnosti. Istraživanje omogućuje da u međusobnom kontaktu kreativni prodavac reši problem kupca, odnosno da utiče na odluku o kupovini.

Sadržaj predmeta: Uloga i značaj istraživanja psihologije prodaje. Karakteristike i klasifikacija situacionih faktora. Determinante psihologije prodaje i kupovine. Istraživanje potreba-želja. Motivi i motivacija. Uverenja i stavovi. Unapređenje prodaje. Proces informisanja potrošača. Odlučivanje potrošača o kupovini. Psihička stanja potrošača.

Oblici provere znanja:
 ▪ kolokvijum
 ▪ dve studije slučajeva
 ▪ usmeni ispit.

Potrebna predznanja i uslovi: nisu istaknuti.

Jezik izvođenja predmeta: srpski