MARKETING USLUGA
Oznaka: 338MUS
Koordinator predmeta: Dr Aleksandar Grubor, docent
Godina/Semestar: 3/6
Nedeljni fond časova: 2+3
Broj kredita: 6
Cilj predmeta: Za studente smera Marketing, predmet pruža osnovna znanja
za razumevanje i upravljanje očekivanjima potrošača i evaluaciju usluge,
dizajniranje usluga koje zadovoljavaju i prevazilaze očekivanja potrošača,
upravljanje uspešnom isporukom usluge preko ljudskih resursa i tehnologije,
saopštavanje realnih i pouzdanih obećanja potrošačima. Akcenat je na ukupnoj
organizaciju i da studenti budu osposobljeni da koordiniraju različite funkcije
u cilju ostvarenja uspešnog marketinga.
Sadržaj predmeta: Priroda usluge. Marketing i manadžment usluga.
Definisanje i merenje satisfakcije potrošača. Dizajn i pozicioniranje usluga.
Kanali distribucije usluga. Strategija obrazovanja cena. Strategija tržišnih
komuniciranja. Strategija internacionalizacije usluga. Implementacija marketinga
u uslužnom biznisu. Marketing strategije na virtuelnom tržištu.
Oblici provere znanja:
▪
dva kolokvijuma
▪
studija slučaja
▪
usmeni ispit.
Potrebna predznanja i uslovi: nisu istaknuti
Jezik izvođenja predmeta: srpski