MARKETING MENADŽMENT


Oznaka: 215MMT

Koordinator predmeta: Dr Stevan Vasiljev, redovni profesor

Godina/Semestar: 2/4

Nedeljni fond časova: 2+2

Broj kredita: 6

Cilj predmeta: Izučavanjem ovog predmeta studenti usmerenja Marketing stiču osnovna znanja o dinamičnom procesu marketing menadžmenta uvažavajući kompleksne tržišne uslove. Studenti se osposobljavaju da stvaraju namere putem procesa planiranja i da ih kroz proces donošenja odluka ostvaruju. Sledeći set znanja ima za cilj njihovu pripremu za proces organizovanja marketing aktivnosti kroz alokaciju resursa, u funkciji ostvarenja ciljeva. Na kraju, ovladavanje marketing kontrolom omogućava proveru angažovanja resursa u odnosu na zadate ciljeve i obezbeđivanje povratnih informacija kao informacionog inputa u narednom periodu.

Sadržaj predmeta: Predmet Marketing menadžment je organizovan u celine koje podržavaju ostvarenje osnovnih ciljeva predmeta: analiza novih trendova u teoriji i praksi marketinga, proces planiranja i donošenja odluka, sprovođenje (organizovanje) marketing aktivnosti i kontrola marketing aktivnosti.

Oblici provere znanja:
 ▪ seminarski rad
 ▪ dva kolokvijuma
 ▪ dve studije slučajeva na vežbama
 ▪ usmeni ispit.

Potrebna predznanja i uslovi: 113MAR (Principi marketinga).

Jezik izvođenja predmeta: srpski
.