MARKETING KOMUNIKACIJE
Oznaka: 340MKO
Koordinator predmeta: Dr Suzana Salai, redovni profesor
Godina/Semestar: 3/6
Nedeljni fond časova: 2+3
Broj kredita: 6
Cilj predmeta: Studentima smera Marketing predavanja pružaju teorijsku
osnovu za shvatanje niza pojmova i kategorija, kao i razumevanje postupaka
upravljanja marketing komuniciranjem. Istovremeno se putem vežbi simuliraju
situacije donošenja odluka, imajući u vidu stečena znanja i timski rad. Na ovaj
način se razvija sposobnost kreiranja i donošenja odluka.
Sadržaj predmeta: Sistem i proces marketing komuniciranja. Ciljevi,
funkcije i vrste marketing komuniciranja. Vođenje aktivnosti marketing
komuniciranja. Psihologija marketing komuniciranja. Instrumenti marketing
komunikacija. Vrednovanje aktivnosti marketing komuniciranja. On-line marketing
komuniciranja.
Oblici provere znanja:
▪
tri studije slučajeva
▪
dva kolokvijuma
▪
usmeni ispit.
Potrebna predznanja i uslovi: nisu istaknuti.
Jezik izvođenja predmeta: srpski, mađarski.