MARKETING KOMUNIKACIJE


Oznaka: 340MKO

Koordinator predmeta: Dr Suzana Salai, redovni profesor

Godina/Semestar: 3/6

Nedeljni fond časova: 2+3

Broj kredita: 6

Cilj predmeta: Studentima smera Marketing predavanja pružaju teorijsku osnovu za shvatanje niza pojmova i kategorija, kao i razumevanje postupaka upravljanja marketing komuniciranjem. Istovremeno se putem vežbi simuliraju situacije donošenja odluka, imajući u vidu stečena znanja i timski rad. Na ovaj način se razvija sposobnost kreiranja i donošenja odluka.

Sadržaj predmeta: Sistem i proces marketing komuniciranja. Ciljevi, funkcije i vrste marketing komuniciranja. Vođenje aktivnosti marketing komuniciranja. Psihologija marketing komuniciranja. Instrumenti marketing komunikacija. Vrednovanje aktivnosti marketing komuniciranja. On-line marketing komuniciranja.

Oblici provere znanja:
 ▪ tri studije slučajeva
 ▪ dva kolokvijuma
 ▪ usmeni ispit.

Potrebna predznanja i uslovi: nisu istaknuti.

Jezik izvođenja predmeta: srpski, mađarski.