MARKETING ISTRAŽIVANJE


Oznaka: 317MIS

Koordinator predmeta: Dr Suzana Salai, redovni profesor

Godina/Semestar: 3/6

Nedeljni fond časova: 2+2

Broj kredita: 6

Cilj predmeta: Studenti smera Marketing izučavanjem ovog predmeta saznaju teorijske postavke i primenu postojećih i novousvojenih znanja. Teorijski segment marketing istraživanja pruža mogućnost studentima, da, na bazi prethodnih znanja, budu aktivni kreatori u sintetizovanju stečenih znanja. Na ovaj način studenti spoznaju osnove i postupke odlučivanja u marketingu poslovnih subjekata.

Sadržaj predmeta: Savremena tendencije razvoja marketing istraživanja. Marketing informacioni sistem. Proces i faze marketing istraživanja. Segmentacija tržišta. Područja marketing istraživanja. On-line marketing istraživanja. Informacije marketing istraživanja u funkciji planiranja i razvoja proizvoda, cena, distribucije i marketing komuniciranja. Međunarodna marketing istraživanja.

Oblici provere znanja:
 ▪ studija slučaja
 ▪ dva kolokvijuma
 ▪ usmeni ispit.

Potrebna predznanja i uslovi: 113MAR (Principi marketinga), 215MMT (Marketing menadžment).

Jezik izvođenja predmeta: srpski, mađarski.