🎙️ Наставите да пратите наш подкаст “Ekonomix”!
Маркетинг истраживање је свима добро познат концепт.
Неко вас позове телефоном, заустави на улици, пошаље вам мејл, ви попуните анкету и то је то. Или можда није?
Шта све подразумева маркетинг истраживање, које инструменте користи, у чије име се користи, са којим препрекама се суочава и које су етичке границе преко којих се не прелази – ово су само неке од тема о којима смо разговарали са др Ненадом Ђокићем.
Др Ненад Ђокић је ванредни професор Економског факултета у Суботици.
Ради на Катедри за трговину, маркетинг и логистику, на предметима Маркетинг истраживање и Имејл маркетинг.
Придружите нам се и сазнајте више о темама које трансформишу наше друштво и економију. 🙌🏼
Запратите "Ekonomix" канал и не пропустите прилику да чујете мишљења врхунских стручњака!
Youtube канал можете пратити на овом линку: https://www.youtube.com/@ekonomixef