16. decembar 2009. godine

„Veče reklamoždera“ i izložba u organizaciji CeMara-a...


Studentska organizacija CeMar osnovana je 2002. godine na Ekonomskom fakultetu u Subotici sa idejom da bude svojevrsni „centar za marketing“ koji okuplja mlade, kreativne i ambiciozne studente koji tokom svog akademskog školovanja žele da prošire svoja znanja iz marketinga. Ideja CeMar-a od samog početka je da konstantno traži angažovanja u različitim aspektima marketing struke istraživanju tržišta, komunikacijama, promotivnim aktivnostima koja su usmerena ka boljem razumevanju marketing teorije i prakse, ali i da svoje angažovanje „ponudi, pre svega na lokalnom tržištu, marketing usluga“.
Generacija studenata koja se nalazi na master studijama Ekonomskog fakulteta Subotica angažovala se aktivnije oko promovisanja delovanja CeMar-a i intenziviranja aktivnosti. Kao svojevrsnu proslavu (novog) rođendana ove organizacije i poziva studentima Fakulteta da se aktivno uključe u rad CeMar-a organizovano je i „Veče reklamoždera“ 09. decembra 2009. godine. Brojna publika s zadovoljstvom je pratila 60 minuta promotivnih spotova uz živopisnu moderaciju od strane gospođe Suzane Milijašević Đurić, osnivača i vlasnika marketing agencije Pro Vox, Subotica. Projekciji su prisustvovali i neki od profesora i asistenata Departmana za marketing, trgovinu i logistiku.
„Večeri reklamoždera“ prethodila je izložba urbanih plakata Darka Vukosavljevića, studenta Grafičkog inžinjerstva i dizajna na Fakultetu tehničkih nauka, Univerziteta u Novom Sadu. Autor, na svojoj prvoj izložbi u Subotici, je predstavio svoje radove koji su našli svoje mesto na naslovnim stranama knjiga i poznatih časopisa. Deo radova rezultat je prakse u New Yorku 2009. godine tokom koje je ima prilike da usavršava svoje znanje ali i pronalazi nove izvore inspiracije za svoje radove. Darko Vukosavljević trenutno radi na projektu izrade ambalaže za domaću marku mineralne vode.

(tekst i fotografije CeMar, Subotica)