16. decembar 2009. godine
„Veče reklamoždera“ i izložba u
organizaciji CeMara-a...
Studentska organizacija CeMar osnovana je 2002. godine na Ekonomskom fakultetu u
Subotici sa idejom da bude svojevrsni „centar za marketing“ koji okuplja mlade,
kreativne i ambiciozne studente koji tokom svog akademskog školovanja žele da
prošire svoja znanja iz marketinga. Ideja CeMar-a od samog početka je da
konstantno traži angažovanja u različitim aspektima marketing struke
istraživanju tržišta, komunikacijama, promotivnim aktivnostima koja su usmerena
ka boljem razumevanju marketing teorije i prakse, ali i da svoje angažovanje
„ponudi, pre svega na lokalnom tržištu, marketing usluga“.
Generacija studenata koja se nalazi na master studijama Ekonomskog fakulteta
Subotica angažovala se aktivnije oko promovisanja delovanja CeMar-a i
intenziviranja aktivnosti. Kao svojevrsnu proslavu (novog) rođendana ove
organizacije i poziva studentima Fakulteta da se aktivno uključe u rad CeMar-a
organizovano je i „Veče reklamoždera“ 09. decembra 2009. godine. Brojna publika
s zadovoljstvom je pratila 60 minuta promotivnih spotova uz živopisnu moderaciju
od strane gospođe Suzane Milijašević Đurić, osnivača i vlasnika marketing
agencije Pro Vox, Subotica. Projekciji su prisustvovali i neki od profesora i
asistenata Departmana za marketing, trgovinu i logistiku.
„Večeri reklamoždera“ prethodila je izložba urbanih plakata Darka
Vukosavljevića, studenta Grafičkog inžinjerstva i dizajna na Fakultetu tehničkih
nauka, Univerziteta u Novom Sadu. Autor, na svojoj prvoj izložbi u Subotici, je
predstavio svoje radove koji su našli svoje mesto na naslovnim stranama knjiga i
poznatih časopisa. Deo radova rezultat je prakse u New Yorku 2009. godine tokom
koje je ima prilike da usavršava svoje znanje ali i pronalazi nove izvore
inspiracije za svoje radove. Darko Vukosavljević trenutno radi na projektu
izrade ambalaže za domaću marku mineralne vode.
(tekst i fotografije CeMar, Subotica)